13″ MacBook Pro SSD vervangingsprogramma

Vervangingsprogramma voor 13-Inch MacBook Pro zonder Touch bar

Apple heeft vastgesteld dat er problemen zijn met een aantal SSD’s van 128 GB en van 256 GB die worden gebruikt voor de 13-inch MacBook Pro (zonder Touch Bar). Deze problemen kunnen resulteren in gegevensverlies en een defecte harde schijf. 13-inch MacBook Pro’s met harde schijven met dit probleem zijn verkocht tussen juni 2017 en juni 2018.

CARD Services zal de SSD(Solid State Drive) met dit probleem gratis repareren. Apple raadt u aan de SSD zo snel mogelijk te laten repareren. Tevens zal er door Apple een e-mail worden verstuurd aan klanten die hun apparaat bij Apple hebben geregistreerd, zodat zij ook op de hoogte zijn van dit programma.

Controleer of u in aanmerking komt
Controleer eerst welke 13-inch MacBook Pro u hebt. Kies ‘Over deze Mac’ in het Apple-menu () in de linkerbovenhoek van het scherm. Kijk of uw model het volgende is: MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten). Als u dit model hebt, dan kunt u op: https://www.apple.com/nl/support/13-inch-macbook-pro-solid-state-drive-service-program/ het serienummer checken om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma.

Bekijk alle informatie over het vervangingsprogramma en dien uw reparatie in

Online reparatie indienen

Deel dit bericht:

Scroll naar top