Apple reparatie procedure

Aanmelden van uw Apple reparatie1. Aanmelden van uw Apple reparatie via Apple Reparatie Online of de Mijn CARD App:
Meldt uw defecte Apple product online aan en controleer gelijk uw garantiestatus via 'Apple Reparatie Online' of via de Mijn CARD App. Tevens kunt u hier uw Apple reparatie volgen, prijsopgaven akkoorderen en facturen betalen. Na aanmelding ontvangt u van ons een internetreferentienummer.
U kunt bij ons terecht voor o.a. iPhone reparatie, iPad reparatie, Macbook reparatie,  iMac reparatie maar ook Beats by Dre reparatie. Ook als u nog Apple garantie heeft.

Direct uw Apple reparatie indienen!

Transport keuze:
Kiala/UPS Acces Point bij u in de buurt
Sinds kort kunt u uw Apple reparatie ook inleveren bij een van de vele Kiala/UPS Acces Points in Nederland. Dit heeft voor u als voordeel dat u in veel gevallen ook buiten kantoortijden uw Apple product kunt inleveren bij een van deze punten. Op het reparatieportaal kunt u kiezen voor deze transportoptie. Op basis van uw postcode krijgt u een overzicht van de dichtstbijzijnde Kiala/UPS Acces Points.

Langsbrengen:
Neem uw internetreferentie nummer met uw Apple product mee naar een van onze vestigingen. U krijgt direct een gratis sneldiagnose waar u geen afspraak voor hoeft te maken.

Zelf verzenden of laten ophalen:
U kunt uw Apple product ook (inclusief uw internetreferentienummer opsturen. U kunt zelf voor verzending zorgen, maar wij bieden u ook de mogelijkheid om op een doordeweekse dag(tot 21:00) of op zaterdag(tot 20:00) uw Apple-product thuis door een koerier op te laten halen. Als u uw Apple-product opstuurt, gaat uw Apple-apparaat direct in onderzoek.

Apple gratis sneldiagnose2. Sneldiagnose
Bij onze vestigingen kunnen wij een een gratis sneldiagnose voor u uitvoeren. Tevens controleren wij de garantiestatus van uw Apple product. Indien mogelijk, wordt het probleem direct verholpen terwijl u onder het genot van een kopje koffie hierop wacht. Verder wordt bekeken of u recht heeft op Apple garantie. 

Apple onderzoek3. Apple onderzoek
Na de sneldiagnose kunnen onze Apple-technici gerichter onderzoek doen of direct een oplossing aandragen.

Heeft u geen Apple-garantie?
Als uw Apple-reparatie buiten de garantieperiode valt, maken wij eerst een prijsopgave. Pas na uw akkoord wordt de storing verder in behandeling genomen. Indien u niet met de prijsopgave akkoord gaat, betaalt u alleen de onderzoekskosten.

Heeft u Apple-garantie?
Indien uw defecte Apple-product wel onder de garantie van Apple valt, dan handelen wij deze rechtstreeks voor u af.
 
Apple reparatie4. Apple reparatie
De reparatie van uw Apple neemt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen in beslag. Bij constatering van meerdere/grotere problemen, nemen wij contact met u om te overleggen over de kosten en afhandeling. U kunt 24/7 online de status van uw Apple reparatie via 'Apple Reparatie Online' of via de Mijn CARD App bekijken.
 
Apple reparatie afhandeling5. Apple reparatie-afhandeling
U kiest zelf hoe u wilt worden geïnformeerd als de reparatie gereed is en afgehaald kan worden: per sms, e-mail of telefoontje. Daarna kunt u uw product komen ophalen. U kunt bij ons betalen met PIN. Uw gerepareerde Apple-product liever retour laten bezorgen?
Dan kan natuurlijk ook. U betaalt hiervoor wel verzendkosten. De factuur ontvangt u per e-mail of via 'Apple Reparatie Online', waar u deze direct via iDEAL kunt betalen. Zodra het bedrag op onze rekening is bijgeschreven, wordt uw Apple-reparatie verzonden. Met een track & trace code kunt u uw verzending online volgen.

Retour bezorging
Het is ook mogelijk uw Apple reparatie retour te laten verzenden, ook buiten kantooruren! Op doordeweekse dagen kan dit tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00.
 

Meer informatie          Reparatie aanmelden!

Zie ook

Contact formulier

Bel mij  Mail mij