Mijn CARD app 2.6.2 voor iPhone & iPad



Wat kan ik met de Mijn CARD app?
- Defecte Apple product aanmelden voor reparatie.
- Garantiestatus van  je Apple product op basis van serienummer invoer.
- Eenvoudig foto's, facturen en aankoopnota's toevoegen.
- Status van je Apple product inzien gedurende de reparatie
- Stel pushberichten in en ontvang een bericht indien je Apple product klaar is om afgehaald of verzonden te worden

De Mijn CARD app gebruiken
Om de Mijn CARD app optimaal te gebruiken, dien je een account aan te maken in de Mijn CARD app of online op reparatieonline.cardservices.nl.

Account aangemaakt?
Dan kun je op basis van het apparaat-type, serie- of IMEI-nummer, je Apple product indienen voor reparatie. Vervolgens kies je voor de transportmethode en de gewenste vestiging: zelf brengen, zelf verzenden of door een koerier op laten halen in Utrecht of Zwolle. Voor het retour zenden gelden dezelfde mogelijkheden.

Nieuw pushberichten!
Door pushberichten aan te zetten, krijg je een melding indien er een prijsopgave voor je klaar staat of indien je Apple product gereed is na reparatie. Zo kun je als dat nodig is actie ondernemen en nog sneller het reparatieproces doorlopen.



 

Zie ook

Download nu de app!

Bekijk Mijn CARD app in iTunes Of scan deze QR-code
Mijn CARD app icon QR code Mijn CARD app