uitleg reparatieprocedure   Uitleg reparatieprocedure

Uw Apple product defect? lees wat u moet doen om uw reparatie aan te melden.

Stap 1. Meld uw reparatie snel en gratis aan  
Uw Apple-device laten repareren kan nu heel eenvoudig online. Via ons gratis online Apple-reparatieportaal of via onze gratis Apple-reparatieapp, de Mijn CARD App.

Bij de aanmelding van uw Apple-device ziet u eerst de garantiestatus. Via de app en website kunt u de reparatie van uw Apple-device volgen, prijsopgaven goedkeuren en facturen betalen. Als de reparatie binnen de garantie valt, betaalt u uiteraard niets. U kunt bij ons terecht voor o.a. iPhone-reparatie, iPad-reparatie, MacBook-reparatie, iMac-reparatie, Apple Watch-reparatie en voor Beats by Dre-reparatie.

 

Stap 2a. Verzenden en ophalen – aan u de keuze
Wij maken het u gemakkelijk. U heeft allerlei opties voor het verzenden en ophalen van uw defecte Apple-device. De verzend- en ophaalwijze selecteert u eenvoudig via de app of website.

Doordeweeks kunt u uw Apple-product tussen 9:00 en 16:00 bij ons langsbrengen voor een sneldiagnose. Geen tijd daarvoor? Geen probleem. U kunt het te repareren Apple-device ook afgeven bij een Kiala/UPS Access Point bij u in de buurt. Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om uw defecte Apple-apparaat te laten ophalen en weer te bezorgen (doordeweeks tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00). Op de website of in de app vindt u de verzendinstructies. Wij onderzoeken en repareren uw iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch of Beats by Dre meestal binnen 5 tot 7 werkdagen. De daadwerkelijke reparatietijd hangt af van het defect. Een iPhone-batterij is bijvoorbeeld in 30 minuten vervangen. Een logicboard vervangen duurt langer, omdat een nieuw logicboard besteld moet worden.



Stap 2b. Sneldiagnose
Kiest u ervoor om uw Apple-apparaat bij ons af te geven, dan krijgt u een gratis sneldiagnose terwijl u wacht. In veel gevallen kunnen wij uw Apple-device meteen repareren, binnen en buiten garantie. Maak vooraf even een afspraak, dan weet u zeker dat u gelijk geholpen wordt. U bent van harte welkom in onze vestigingen in Zwolle en Utrecht, waar u comfortabel kunt wachten met een goede kop koffie of thee.

 

Stap 3. Apple-onderzoek
Een sneldiagnose door een van onze Apple-specialisten geeft u inzicht in de aard van het probleem. Soms kunnen we het probleem direct oplossen. In andere gevallen moeten onze Apple-technici diepgaander onderzoek doen. Uw Apple apparaat dient in dat geval bij ons achter te blijven voor nader Apple-onderzoek.

Geen Apple garantie?
Is de garantietermijn van uw Apple-device verstreken? Dan krijgt u eerst een gedetailleerde prijsopgave. Pas na uw akkoord voeren wij de reparatie uit. Als u niet akkoord gaat met de prijsopgave, betaalt u alleen de onderzoekskosten.

Nog wel Apple-garantie?
Is uw Apple-device tijdens de garantieperiode defect geraakt? Geen probleem, als Apple Premium Service Provider mogen wij ook uw reparatieverzoeken binnen de Apple-garantie afhandelen. Na de reparatie door een van onze Apple-technici behoudt u uw garantie.

 


Apple onderzoek

4. Apple reparatie
Als Apple Premium Service Provider voeren wij de reparatie vakkundig en snel uit. De reparatie duurt gemiddeld 5 tot 7 werkdagen. Bij grote problemen kan het wat langer duren. We nemen dan altijd persoonlijk contact met u op. U kunt 24/7 de status van uw Apple-reparatie via ons reparatieportaal Apple Reparatie Online of via de Mijn CARD App volgen.

 


Apple reparatie volgen

5. Apple reparatie afhandeling
Zodra de reparatie klaar is, krijgt u van ons een sms, e-mail of telefoontje. Bij de aanmelding van uw reparatie kiest u hoe u geïnformeerd wilt worden. Tegelijkertijd ontvangt u per e-mail de factuur die u via 'Apple Reparatie Online' met iDEAL kunt betalen. Of u betaalt met PIN wanneer u uw gerepareerde iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch of ander Apple-product komt ophalen.

Laten bezorgen
Het is ook mogelijk om uw Apple-device thuis of op uw werk te laten bezorgen. Dat kan op doordeweekse dagen tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00. Na ontvangst van uw iDEAL-betaling verzenden wij het gerepareerde Apple-product. Met een track & tracecode kunt u de verzending volgen. U betaalt daarvoor wel verzendkosten. U regelt het allemaal online of via de app. Maar u kunt ons uiteraard ook altijd bellen.

Heeft u een defect Apple-device? Meldt uw product dan gelijk aan, of bel met een van onze Apple-specialisten voor meer informatie of advies.

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)


Of stel uw vraag

 


Volg uw reparatiestatus met de CARD App

Retour bezorging
Het is ook mogelijk uw Apple reparatie retour te laten verzenden, ook buiten kantooruren. Op doordeweekse dagen kan dit tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00.

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? 

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)


Stel uw vraag


Waarmee kunnen wij u helpen?