Uitleg Apple reparatieprocedure

Lees hier stap voor stap hoe de Apple reparatieprocedure in zijn werk gaat.

Apple reparatieprocedure

Uw Apple product defect? Lees wat u moet doen om uw Apple reparatie aan te melden. Om uw Apple device te laten repareren doorloopt u de onderstaande Apple reparatie procedure.

apsp-klein

Stap 1: Meld uw Apple reparatie snel en gratis aan

Uw Apple-device laten repareren kan nu heel eenvoudig online.
Via ons gratis online Apple-reparatieportaal of via onze gratis Apple-reparatieapp, de Mijn CARD App.

Via de app en website kunt u de reparatie van uw Apple-device volgen, prijsopgaven goedkeuren en facturen betalen.
Als de reparatie binnen de garantie valt, betaalt u uiteraard niets.
U kunt bij ons terecht voor o.a. iPhone-reparatieiPad-reparatieMacBook-reparatieiMac-reparatie, Apple Watch-reparatie en
voor Beats by Dre-reparatie.

*Let op: maak voordat u langskomt een back-up van uw data.
CARD Services is niet aansprakelijk voor eventueel gegevensverlies.
Indien u wilt dat CARD Services een *back-up voor u maakt, dan zijn hier kosten aan verbonden.
Voor iOS devices is het niet mogelijk een back-up door CARD Services te laten maken.

Stap 2: Verzenden en ophalen - aan u de keuze

Wij maken het u gemakkelijk. U heeft allerlei opties voor het verzenden en ophalen van uw defecte Apple-device. De verzend- en ophaalwijze selecteert u eenvoudig via de app of het reparatieportaal.

Doordeweeks kunt u uw Apple-product tussen 9:00 en 16:00 bij ons langsbrengen voor een Sneldiagnose. Geen tijd daarvoor? Geen probleem. U kunt uw Apple-device ook afgeven bij een Kiala/UPS Access Point bij u in de buurt. Daarnaast bieden wij u ook de mogelijkheid om uw defecte Apple-apparaat op te laten halen en weer te laten bezorgen (doordeweeks tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00). Op de website of in de app vindt u de verzendinstructies. Wij onderzoeken en repareren uw iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch of Beats by Dre meestal binnen 3 tot 5 werkdagen. De daadwerkelijke reparatietijd hangt af van het defect. Een iPhone-batterij is bijvoorbeeld in 30 minuten vervangen maar een logicboard vervangen duurt langer, omdat een nieuw logicboard besteld moet worden.
Bekijk ook onze inpaktips

Stap 3: Sneldiagnose en nader onderzoek

Kiest u ervoor om uw Apple-apparaat bij ons af te geven, dan krijgt u een gratis Sneldiagnose terwijl u wacht. In veel gevallen kunnen wij uw Apple-device meteen repareren, binnen en buiten garantie. Maak vooraf een afspraak, dan weet u zeker dat u gelijk geholpen wordt. U bent van harte welkom in onze vestigingen in Zwolle en Utrecht, waar u comfortabel kunt wachten met een goede kop koffie of thee.

Een sneldiagnose door een van onze Apple-specialisten geeft u inzicht in de aard van het probleem. Soms kunnen we het probleem direct oplossen. In andere gevallen moeten onze Apple-technici diepgaander onderzoek doen. Uw Apple apparaat dient in dat geval bij ons achter te blijven voor nader Apple-onderzoek.

Geen Apple garantie?

Is de garantietermijn van uw Apple-device verstreken? Dan krijgt u eerst een gedetailleerde prijsopgave. Pas na uw akkoord voeren wij de reparatie uit. Als u niet akkoord gaat met de prijsopgave, betaalt u alleen de onderzoekskosten.

Nog wel Apple garantie?

Is uw Apple-device tijdens de garantieperiode defect geraakt? Geen probleem, als Apple Premium Service Provider mogen wij uw reparatieverzoeken binnen de Apple-garantie afhandelen met behoud van uw Apple garantie.

Stap 4: Apple reparatie

Als Apple Premium Service Provider voeren wij de reparatie vakkundig en snel uit. De reparatie duurt gemiddeld 3 tot 5 werkdagen. Bij grote problemen kan dit langer duren. We nemen dan altijd persoonlijk contact met u op.

U kunt 24/7 de status van uw Apple-reparatie via ons reparatieportaal Apple Reparatie Online of via de Mijn CARD App volgen.

Stap 5: Apple reparatie afhandeling

Zodra de reparatie klaar is, krijgt u van ons een sms, e-mail of telefoontje. Bij de aanmelding van uw reparatie kiest u hoe u geïnformeerd wilt worden. Tegelijkertijd ontvangt u per e-mail de factuur die u via Apple Reparatie Online met iDEAL kunt betalen. Of u betaalt met PIN wanneer u uw gerepareerde iPhone, iPad, iMac, MacBook, Apple Watch of ander Apple-product komt ophalen.

Laten bezorgen

Het is ook mogelijk om uw Apple-device thuis of op uw werk te laten bezorgen. Dat kan op doordeweekse dagen tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00. Na ontvangst van uw iDEAL-betaling verzenden wij het gerepareerde Apple-product. Met een track & tracecode kunt u de verzending volgen. U betaalt daarvoor wel verzendkosten. U regelt het allemaal online of via de app. Maar u kunt ons uiteraard ook altijd bellen.

Retour bezorging

Het is ook mogelijk uw Apple reparatie retour te laten verzenden, ook buiten kantooruren. Op doordeweekse dagen kan dit tot 21:00 en op zaterdag tot 20:00.

Bel of mail ons voor vragen of maak een "klaar terwijl u wacht" afspraak

Onze medewerkers in Zwolle en Utrecht zitten iedere dag voor u klaar om uw vragen telefonisch of per e-mail te beantwoorden.

Bel CARD Services Zwolle
038 423 35 36

Bel CARD Services Utrecht
030 204 02 24

Bel of mail ons voor vragen of maak een "klaar terwijl u wacht" afspraak

Onze medewerkers in Zwolle en Utrecht zitten iedere dag voor u klaar om uw Apple vragen telefonisch of per e-mail te beantwoorden.

Bel CARD Services Zwolle

Bel CARD Services Utrecht

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. apple reparatie

Scroll naar top