MacBook Pro batterij vervanging

Vervangingsprogramma voor 13-Inch MacBook Pro zonder Touch bar

Vervanging

Apple heeft vastgesteld dat in een beperkt aantal 13-inch MacBook Pro (zonder Touch bar) een onderdeel kan uitvallen waardoor de ingebouwde batterij uitzet. Dit is geen veiligheidsprobleem en Apple zal batterijen die in aanmerking komen kosteloos vervangen. Getroffen MacBook Pro’s zijn geproduceerd tussen oktober 2016 en oktober 2017. Of uw MacBook Pro in aanmerking komt wordt bepaald door het serienummer van het product.

apsp-klein

Online uw reparatie indienen

Controleer het serienummer

Klik op onderstaande button om te controleren of uw MacBook Pro op basis van het serienummer in aanmerking komt. Als uw 13-inch MacBook Pro (zonder Touch bar) een geschikt serienummer heeft, zal Apple de batterij kosteloos vervangen.
*Dit programma geldt niet voor de 13-inch MacBook Pro met Touch Bar of oudere 13-inch MacBook Pro-modellen.

Het vinden van uw serienummer is eenvoudig, u vindt het serienummer van u MacBook:
- Op de onderzijde van uw MacBook;
- Onder het Apple menu (linker boven hoek) > About this Mac/Over deze Mac

Vervangingsproces

U kunt bij CARD Services de batterij van uw MacBook Pro laten vervangen. Uw 13-inch MacBook Pro wordt vóór elke service onderzocht om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma en in goede staat verkeert. Het reparatieproces duurt ongeveer 3-5 werkdagen.

LET OP!

- Maak altijd een back-up van uw gegevens alvorens u uw MacBook Pro voor reparatie inlevert.
- indien uw MacBook Pro schade heeft die de vervanging van de batterij belemmert, dan zal dit probleem eerst moeten worden opgelost voordat de batterij vervangen kan worden. In sommige gevallen kunnen er kosten aan de reparatie verbonden zijn.

Aanvullende informatie

Dit Apple-vervangingsprogramma breidt de standaard garantiedekking van de 13-inch MacBook Pro niet uit. Als je denkt dat je 13-inch MacBook Pro last heeft van dit probleem en je hebt betaald om je batterij te vervangen, kun je contact opnemen met Apple voor een teruggave. Het programma dekt getroffen MacBook Pro-modellen gedurende 5 jaar na de eerste detailhandel verkoop.

Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Om u ook op afstand te kunnen helpen maken wij gebruik van onderstaande applicaties. Download ze hieronder

Teamviewer

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. beheer en ondersteuning

Microsoft Teams

Contact

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Telefoon

E-mail

Cat. beheer en ondersteuning

iOS Support op afstand

Teamviewer

Microsoft Teams

Scroll naar top