Batterij vervangingsprogramma voor MacBook pro

Voor de MacBook Pro modellen 2016 en 2017

Als de batterij in uw MacBook Pro uit 2016 of 2017 niet meer dan 1% oplaadt

Lees wat u moet doen als de batterij in uw MacBook Pro niet meer dan 1% oplaadt.

Een zeer klein aantal klanten met een MacBook Pro uit 2016 en 2017 ondervindt problemen waarbij de batterij niet meer dan 1% oplaadt. De batterijstatus op deze apparaten geeft dan ook "Service aanbevolen" aan. Als de status aangeeft dat uw batterij normaal is, heeft uw batterij geen last van dit probleem.

Als uw MacBook Pro uit 2016 of 2017 dit gedrag vertoont, neem dan contact op met ons op om uw batterij gratis te laten vervangen. Uw MacBook Pro zal voorafgaand aan onderhoud worden onderzocht om te verifiëren dat deze in aanmerking komt voor gratis vervanging van de batterij.

Apple heeft ook een macOS-update uitgebracht die voorkomt dat dit probleem zich voordoet bij andere MacBook Pro-computers uit 2016 en 2017. Werk bij naar macOS Big Sur 11.2.1 of hoger of installeer de aanvullende macOS Catalina 10.15.7-update.

* Let op met het upgraden van een ouder macOS naar macOS Big Sur, neem indien u twijfelt contact met ons op voor advies !

Komt uw MacBook in aanmerking voor dit vervangingsprogramma? Meldt uw MacBook dan eenvoudig via ons reparatieportaal aan!

Controleer de batterijstatus
Controleer de batterijstatus om te bepalen of uw batterij onderhoud nodig heeft:
Kies in macOS Big Sur het Apple-menu > Systeemvoorkeuren, klik op Batterij, selecteer Batterij in de zijbalk en klik vervolgens op Batterijstatus.
Houd in macOS Catalina of eerder de Option-toets ingedrukt en klik op het batterijpictogram in de menubalk om het batterijstatusmenu weer te geven.

Werk macOS bij
Kies Systeemvoorkeuren in het Apple-menu  en klik op Software-update om te controleren op updates. Zoek naar macOS Big Sur 11.2.1 of hoger of macOS Catalina 10.15.7 aanvullende update.

* Let op met het upgraden van een ouder macOS naar macOS Big Sur, neem indien u twijfelt contact met ons op voor advies !

Identificeer het model van uw computer
Kies Apple-menu > Over deze Mac. De MacBook Pro-modellen uit 2016 en 2017 staan hieronder vermeld:
MacBook Pro (13-inch, 2016, twee Thunderbolt 3-poorten)
MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten)
MacBook Pro (13-inch, 2016, vier Thunderbolt 3-poorten)
MacBook Pro (13-inch, 2017, vier Thunderbolt 3-poorten)
MacBook Pro (15-inch, 2016)
MacBook Pro (15-inch, 2017)

Maak een back-up voordat u upgrade of uw Apple apparaat voor reparatie indient!

Maak altijd voordat u wilt upgraden of uw Apple product ter reparatie aanbiedt een back-up. Zo verkleint u de kans op dataverlies. CARD Services is niet verantwoordelijk voor uw data. Indien u twijfelt, dan raden wij u aan om contact met ons op te nemen en de risico's en mogelijkheden te bespreken.

Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Om u ook op afstand te kunnen helpen maken wij gebruik van onderstaande applicaties. Download ze hieronder

Teamviewer

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. apple reparatie

Microsoft Teams

Contact

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Telefoon

E-mail

Cat. apple reparatie mob

iOS Support op afstand

Teamviewer

Microsoft Teams

Scroll naar top