iPhone 12- en iPhone 12 Pro-serviceprogramma

Apple heeft vastgesteld dat een zeer klein percentage van de iPhone 12- en iPhone 12 Pro-apparaten geluidsproblemen kan ondervinden als gevolg van een onderdeel dat mogelijk defect raakt op de ontvangermodule. De betrokken apparaten zijn tussen oktober 2020 en april 2021 geproduceerd.

Als uw iPhone 12 of iPhone 12 Pro geen geluid uit de ontvanger laat horen wanneer u belt of gebeld wordt, komt deze mogelijk in aanmerking voor service.

CARD Services zal indien uw toestel in aanmerking komt, de reparatie kosteloos uitvoeren. iPhone 12 mini- en iPhone 12 Pro Max-modellen maken geen deel uit van dit programma.

 

Procedure voor reparatie

uw iPhone wordt voorafgaand aan de service onderzocht om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma.

Maak vóór het onderhoud een back-up van uw iPhone op iCloud of uw computer. Meer informatie over het maken van een back-up van uw iPhone kunt u hier vinden.

 

* Als uw iPhone 12 of iPhone 12 Pro enige schade heeft waardoor de reparatie niet kan worden voltooid, zoals een gebarsten scherm, moet dat probleem voorafgaand aan de service worden opgelost. In sommige gevallen kunnen er kosten verbonden zijn aan de extra reparatie.

*Dit wereldwijde Apple-programma verlengt de standaard garantiedekking van de iPhone 12 of iPhone 12 Pro niet.

*Het programma dekt de betrokken iPhone 12- of iPhone 12 Pro-apparaten gedurende 2 jaar na de eerste verkoop van het apparaat.

 

Online reparatie aanmelden

Let op de volgende twee zaken:
1. Zorg dat "Find my iPhone" is uitgeschakeld op uw iPad/iPhone.
2. Zorg dat u een recente back-up van uw data heeft gemaakt, CARD Services is niet verantwoordelijk voor eventueel data verlies.
Download hier de instructie om Find my iPhone uit te zetten.

Contact

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Telefoon

E-mail

Cat. beheer en ondersteuning mob

Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. apple reparatie

Scroll naar top