iPhone 6s & 6s Plus opstartproblemen

Controleer of uw iPhone 6s of 6s Plus in aanmerking komt voor een kosteloze reparatie!

Apple heeft vastgesteld dat bepaalde iPhone 6s en iPhone 6s Plus-apparaten mogelijk niet worden ingeschakeld vanwege een defect onderdeel. Dit probleem is alleen van invloed op apparaten met een beperkt serienummerbereik die zijn geproduceerd tussen oktober 2018 en augustus 2019.

Als je denkt dat je dit probleem hebt ondervonden, gebruik dan de serienummercontrole hieronder om te zien of je iPhone 6s of iPhone 6s Plus gratis in aanmerking komt voor reparatie.

apsp-klein

Controleer of u in aanmerking komt voor dit vervangingsprogramma

Op de website van Apple kunt u uw serienummer invoeren waarna het systeem checkt of u in aanmerking komt voor dit vervangingsprogramma.

 

iphone-6s-6s-plus

Het reparatieproces

Kies een van de onderstaande opties om uw iPhone 6s of iPhone 6s Plus te laten nakijken. Uw iPhone wordt voorafgaand aan elke service onderzocht om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma.

Maak voorafgaand aan het onderhoud een back-up van uw iPhone naar iTunes of iCloud. Meer informatie over het voorbereiden van uw iPhone op onderhoud.

Als uw iPhone schade heeft die de mogelijkheid om de reparatie te voltooien belemmert, zoals een gebarsten scherm, moet dat probleem worden opgelost voordat de service wordt uitgevoerd. In sommige gevallen kunnen er kosten verbonden zijn aan de extra reparatie.

Voorwaarden

Apple kan reparatie beperken tot het oorspronkelijke land of de regio van aankoop. Voor iPhone 6s of iPhone 6s Plus-apparaten die in EER-lidstaten zijn gekocht, is service beschikbaar in andere EER-lidstaten.
Als u denkt dat dit probleem met uw iPhone 6s of iPhone 6s Plus te maken heeft en u hebt betaald om uw apparaat te repareren, kunt u contact opnemen met Apple voor een terugbetaling.

Dit wereldwijde Apple-programma verlengt niet de standaard garantiedekking van de iPhone 6s en iPhone 6s Plus. Het consumentenrecht worden niet beïnvloed door dit programma.
Het programma heeft betrekking op getroffen iPhone 6s- en iPhone 6s Plus-apparaten gedurende 2 jaar na de eerste verkoop in de winkel van het apparaat.

Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde Apple en Microsoft consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

 

Stuur ons een Whatsapp bericht!

 

Om u ook op afstand te kunnen helpen maken wij gebruik van onderstaande applicaties. Download ze hieronder

Teamviewer

Teamviewer Windows
Teamviewer Mac

Of stuur ons een e-mail

Cat. advies en installatie

Microsoft Teams


MSteam_logo

Contact

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Telefoon

E-mail

Cat. beheer en ondersteuning

iOS Support op afstand

Teamviewer

Microsoft Teams

Scroll naar top