iPhone 6S-batterij

Controleer of uw iPhone 6S in aanmerking komt voor kosteloze batterij vervanging!

Een zeer klein percentage van de iPhone 6S-apparaten kan plotseling uitvallen. Dit betreft geen veiligheidsprobleem en komt voor bij een beperkt aantal serienummers. De desbetreffende iPhone 6S-apparaten werden geproduceerd tussen september en oktober in 2015.

Meld uw iPhone 6S via Apple Reparatie online bij ons aan voor kosteloze batterijvervanging. U wordt dan op de actielijst geplaatst en u wordt gebeld indien er een plek vrij is voor de vervanging. Na aanmelding van uw iPhone 6S hoeft u dus niets te ondernemen.

Controleren of uw iPhone 6S in aanmerking komt

Om te controleren of uw iPhone 6S in aanmerking komt voor kosteloze reparatie, kunt u op de website van Apple uw serienummer invoeren voor controle.

Indien uw iPhone 6S de symptomen vertoont én voldoet aan de toelatingseisen, dan kunt u deze via Apple Reparatie Online  aanmelden voor het vervangingsprogramma. Uw reparatieaanvraag komt op een actielijst, Wij nemen contact met u op om een afspraak in te plannen zodra er een vervangende batterij voor u beschikbaar is.
* serienummer van uw iPhone vinden: Ga naar 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info' en zoek het serienummer.

U bent niet in de gelegenheid om langs te komen?

Geen probleem, u kunt bij CARD Services ook ervoor kiezen om uw toestel te verzenden of op te laten halen en ook retour te laten bezorgen. Let op hier zijn kosten aan verbonden!

Werkwijze voor dit vervangingsprogramma van de iPhone 6S batterij:

1. Meld uw storing aan de hand van uw serienummer aan via het reparatieportaal.
2. Maak een kosteloos account aan op ons reparatieportaal.
3. Bij uw storingsomschrijving vult u in: Vervangingsprogramma voor de iPhone 6S batterij.
4. Verstuur uw vervangingsaanvraag.

Opmerking:

Indien uw iPhone 6S enige schade heeft die de vervanging van de batterij schaadt, zoals een gebarsten scherm, dan zal dat probleem voorafgaand aan het vervangen van de batterij moeten worden opgelost. In sommige gevallen kunnen er kosten verbonden zijn aan de reparatie.

FAQ

V: Worden mijn gegevens gewist?

A: Nee, in principe niet. Het betreft echter een reparatie en wij raden u aan toch een back-up van uw gegevens te maken om onverwachte problemen te voorkomen. Maak een back-up via iTunes of iCloud.

V: Wanneer is dit vervangingsprogramma gestart?

A: Vanaf 21 november 2016.

V: Tot wanneer loopt dit vervangingsprogramma?

A: Dit vervangingsprogramma is geldig tot 3 jaar na aankoop van uw iPhone 6S. U kunt een afspraak maken op het moment dat het u uit komt.

V: Komt mijn iPhone 6S in aanmerking?

A: Om te controleren of uw iPhone 6S in aanmerking komt voor kosteloze reparatie, kunt u op de website van Apple uw serienummer invoeren voor controle.

V: Mijn iPhone komt niet in aanmerking maar ik ervaar toch batterij problemen?

A: Neem contact met ons op, we kunnen op afstand de batterij testen op een defect. Evt. is tegen betaling de batterij ook te vervangen. Tevens kan CARD Services proberen verlengd consumentenrecht voor u te claimen.

V: Geldt dit programma ook voor de iPhone 6, 6 Plus en 6S Plus?

A: Nee, enkel voor de iPhone 6S.

V: Kan ik mijn iPhone 6S opsturen?

A: Ja dit kan, meldt uw iPhone 6S aan via de "Mijn CARD" App of via "Apple Reparatie Online".

V: Kan ik wachten op de reparatie?

A: Helaas is dit niet mogelijk, het betreft een complexe handeling.

V: Moet ik mijn aankoopnota aanleveren?

A: Dit is niet altijd nodig. Wij adviseren u wel deze aan te leveren zodat het reparatieproces niet stil komt te liggen indien de aankoopnota benodigd is.

V: Hoelang bedraagt de reparatietijd?

A: iPhones die op afspraak en voor 10:00 uur ingeleverd worden proberen wij dezelfde werkdag voor 17:00 weer gereed te hebben. Indien dit niet lukt, dan proberen wij uw toestel de volgende werkdag voor 17:00 gerepareerd te hebben.

V: Waar wordt de reparatie uitgevoerd?

A: De iPhone reparatie/vervanging wordt bij CARD Services in Zwolle en Utrecht uitgevoerd.

V: Heeft CARD Services leentoestellen beschikbaar?

A: Ja, echter een beperkte voorraad. We vragen hiervoor € 20,- vergoeding voor de hele reparatieperiode.

V: Kan CARD Sevices na reparatie mijn iPhone terug zenden?

A: Ja, dit is mogelijk. We verzenden via UPS, verzekerd. We vragen hiervoor € 12,10 vergoeding.

V: Ik heb een ander type iPhone, kan ik dan ook mijn batterij laten vervangen?

A: Ja, echter niet kosteloos. Vraag een vrijblijvende prijsopgave aan via het contactformulier.

Genoemde bedragen zijn inclusief btw.

iphone-6-s-afb
Letop_icoon

Let op: Zorg dat "Find my iPhone" is uitgeschakeld op uw iPhone. 
Download hier de instructie om Find my iPhone uit te zetten.

Bel ons voor meer informatie, advies of offerte

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. apple reparatie

Medewerker-CARDSERVICE