Service Level Agreement

Houdt uw Apple- of Apple-Windows IT-omgeving vitaal!

U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op stilstand en u bevordert snelle hulp met een Service Level Agreement(SLA) van CARD Services. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor uw Apple, Windows of crossplatform IT-apparatuur. Zo houdt u het IT-hart van uw onderneming vitaal.

Met een Service Level Agreement van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met IT-hardware en -software. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.


De voordelen van onze Service Level Agreement(SLA)

  • Gegarandeerde, snelle responsetijden
  • Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
  • Vaste prijs
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten

Service Level Agreement bij CARD Services


Waarmee kunnen wij u helpen?