Servicecontracten & SLA

Houdt uw Apple- of Apple-Windows IT-omgeving vitaal!

U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op problemen en bevordert snelle hulp met een servicecontract op maat van CARD Services. Of u nu Apple-devices in een Apple-omgeving gebruikt, of Apple en Windows combineert in een crossplatform-omgeving. Als Apple Premium Service Provider en Microsoft Silver Partner staan wij garant voor snelle en deskundige hulp. Zo houdt u het Apple-hart of Windows-Apple-hart van uw bedrijf vitaal.

Met een Servicecontract (SLA) van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met Apple-hardware en -software, Apple-besturingssystemen en/of uw Apple-Windows-omgeving. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.


De voordelen van onze Service Level Agreement (SLA)

  • Gegarandeerde, snelle responsetijden
  • Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
  • Vaste prijs
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten

Servicecontracten bij CARD Services


Waarmee kunnen wij u helpen?