Servicecontracten

Voorkom onnodige IT-kosten en sluit een Servicecontract op maat af.

De Servicecontracten (SLA) van CARD Services staan garant voor een snelle en adequate oplossingen indien u Apple hardwareproblemen ervaart. Krijgt u onverwachts met een storing te maken? CARD Services lost het probleem snel weer voor u op. U hoeft zich geen zorgen te maken en kunt rekenen op een snelle en adequate oplossing. Het Servicecontract wordt op maat gemaakt, zodat het altijd aan uw specifieke wensen voldoet. 

De mogelijkheden van een Servicecontract op een rij

  • Vooraf responsetijd vastleggen
  • Kosteloos vervangende apparatuur
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten

     

Zoals u ziet haalt u met een servicecontract vele voordelen in huis en voorkomt u onverwacht hoge uitgaven aan hardware

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? 

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)


Stel uw vraag
 


Servicecontracten bij CARD Services

Waarmee kunnen wij u helpen?