Apple Systeembeheer

Apple Systeembeheer

Systeembeheer door Apple Certified Mac Technicians

Gebruikt uw bedrijf Apple-systemen? Of combineert u Apple en Windows?

Dan heeft u gekozen voor gebruiksvriendelijkheid, creatieve kracht en kwaliteit! Een uitstekende basis voor het werk voor uw klanten. Het Apple-hart van uw bedrijf moet wel blijven kloppen. Zonder goed beheer en onderhoud loopt u steeds meer risico op storingen en uitval. Daarom vraagt ook de hoogwaardige Apple-hardware om periodiek Apple-systeembeheer. Dat wilt u natuurlijk laten doen door een Apple-specialist met de juiste Apple-certificaten. Een ervaren IT-partner met kennis en ervaring op het gebied van Apple in de zakelijke markt en met het complexe beheer van crossplatformen (Windows en Apple).

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Periodiek of incidenteel Apple-systeembeheer

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Met periodiek onderhoud van uw Apple-systemen door CARD Services voorkomt u zoveel mogelijk problemen. Daarnaast kunt u ons inzetten voor het oplossen van onverwachte incidenten. Onze Apple-gecertificeerde technici verzorgen onder andere de volgende diensten op locatie en op afstand:

  • Preventief onderhoud (schijfcontrole, back-up procedures, veiligheidsscans);
  • Beheer en Onderhoud van werkstations;
  • Updatebeheer (iOS, macOS, OS X Server, software en drivers);
  • Installatie en controle van standaard en bedrijfsspecifieke software en apps;
  • Uitlezen en analyseren van logbestanden;
  • Documentatie aanmaken en bijhouden (licenties e.d.);
  • Netwerkbeveiliging;
  • Back-up & controle.

Uw business partner voor

Wit-apple-icon-1
Apple
Wit-windows-icon
Windows
Wit-cloud-icon
Cloud
Device management

De voordelen van ons Apple systeembeheer?

  • Een lager risico op storingen en gevolgschade;
  • Een optimale netwerksnelheid;
  • Een stabieler netwerk;
  • Werkplekbeheer en monitoring op afstand;
  • Compleet systeembeheer, inclusief Apple-devices en -randapparatuur;
  • Regelmatig bezoek van onze Apple Certified Technical Coördinators;
  • Gegarandeerde responsetijden;
  • Mogelijkheden voor vervangende Apple-apparatuur bij calamiteiten;
  • Heldere taal, duidelijke afspraken en transparante kosten;
  • Gereduceerd uurtarief bij aanschaf van een Knippenkaart of bij het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Vooraf risico’s afdekken met Periodiek systeembeheer of SLA

Als u van onze diensten gebruik wilt maken, kunt u kiezen tussen een servicecontract, een knippenkaart of een eenmalige opdracht. Die keuze hangt volledig af van de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u geen risico lopen of is een hoge beschikbaarheid van het netwerk en uw apparatuur cruciaal? Met een service Level Agreement garanderen wij beschikbaarheid en responsetijden. U heeft bovendien recht op vervangende apparatuur, u betaalt geen voorrijkosten en u kunt de garantie van Apple-apparatuur uitbreiden. Weet u nog niet hoeveel en hoe vaak u van onze diensten gebruik wilt maken? Met een knippenkaart koopt u vooraf arbeidsuren in tegen gereduceerde tarieven en profiteert u toch van gegarandeerde responsetijden.