Service Level Agreement

Laat de zorgen over uw IT-netwerk over aan CARD Services

Ontzorging van uw gehele IT-omgeving

Niet om hoeven kijken naar uw IT-infrastrctuur en gewoon bezig zijn met uw corebusiness. Dat is de wens van veel van onze klanten en waarschijnlijk ook uw wens als u een IT-partner zoekt! Met een Service Level Agreement (SLA) van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met IT-hardware en -software. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.

U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op stilstand en u bevordert snelle hulp met een Service Level Agreement van CARD Services. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor uw Apple, Windows of crossplatform IT-apparatuur. Zo bent u verzekerd van een afgesproken responsetijd, dekt u onverwachte kosten af en houdt u het IT-hart van uw onderneming vitaal.

Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Microsoft Partner Apple Consultants Network

Uw Business partner voor

Apple

Windows

Cloud

Device management

De voordelen van onze Service Level Agreement (SLA)

  • Gegarandeerde, snelle responsetijden
  • Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
  • Vaste prijs
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten

Vragen? Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde Apple en Microsoft consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Locatie Zwolle

038 423 35 36

Locatie Utrecht

030 204 02 24

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. beheer en ondersteuning

Scroll naar top