Service Level Agreement

Dek vooraf onverwachte kosten af en verzeker uzelf van een snelle response

Service Level Agreement bij CARD Services

Met een Service Level Agreement (SLA) van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met IT-hardware en -software. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.

U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op stilstand en u bevordert snelle hulp met een Service Level Agreement van CARD Services. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor uw Apple, Windows of crossplatform IT-apparatuur. Zo bent u verzekerd van een afgesproken responsetijd, dekt u onverwachte kosten af en houdt u het IT-hart van uw onderneming vitaal.

Microsoft Partner Apple Consultants Network

Heeft u vragen?
Of wilt u vrijblijvend advies?

Uw Business partner voor

Apple

Windows

Cloud

Device management

De voordelen van onze Service Level Agreement (SLA)

  • Gegarandeerde, snelle responsetijden
  • Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
  • Vaste prijs
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten

Vragen? Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde Apple en Microsoft consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Locatie Zwolle

038 423 35 36

Locatie Utrecht

030 204 02 24

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. beheer en ondersteuning (Sophos)