Service Level Agreement

Dek vooraf onverwachte kosten af en verzeker uzelf van een snelle response

Service Level Agreement bij CARD Services

Met een Service Level Agreement(SLA) van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met IT-hardware en -software. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.

U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op stilstand en u bevordert snelle hulp met een Service Level Agreement van CARD Services. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor uw Apple, Windows of crossplatform IT-apparatuur. Zo bent u verzekerd van een afgesproken responsetijd, dekt u onverwachte kosten af en houdt u het IT-hart van uw onderneming vitaal.

De voordelen van onze Service Level Agreement(SLA)

  • Gegarandeerde, snelle responsetijden
  • Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
  • Vaste prijs
  • Geen voorrijkosten
  • Geen arbeidsloon
  • Geen materiaalkosten
Over_CARD_Services
Servicecontract-afb-2

Wilt u ook profiteren van een Service Level Agreement? Bel ons voor meer informatie, advies of een offerte.

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. beheer en ondersteuning monitorkalibratie

Medewerker-CARDSERVICE