Belangrijke update i.v.m. het Coronavirus

Belangrijke update i.v.m. het Coronavirus

Omdat veiligheid en gezondheid voor alles gaat heeft CARD Services besloten waar mogelijk vanuit huis te werken. Wij hopen hiermee ons steentje bij te dragen om verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan.
Niet elke medewerker zal thuis werken omdat we u nog wel graag van dienst willen zijn. Een aantal collega’s blijft op onze vestigingen aanwezig voor o.a. de reparaties.

 

Onze reparatie afdeling blijft geopend

U kunt met uw Apple reparaties bij CARD Services terecht, alle onderdelen worden volgens de normale gang van zaken aangeleverd door Apple. In plaats van “Klaar terwijl u wacht”- afspraken proberen wij zoveel mogelijk “sameday repair” aan te bieden. Hierbij levert u uw Apple reparatie in en krijgt u van ons een bericht indien deze gereed is voor afhalen. Verder vragen wij u om in onze wachtruimte rekening te houden met onze collega’s en klanten door afstand tot elkaar te houden. De richtlijn is minimaal 1,5 meter.

Vooraf aanmelden via telefoon (Bel vestiging Utrecht of bel vestiging Zwolle) of via reparatieonline.cardservices.nl heeft onze voorkeur om ook het moment van inleveren kort te houden.


Ook onze support afdeling is bereikbaar

Onze systeembeheerders voeren werkzaamheden zoveel mogelijk op afstand uit. CARD Services kan u ook ondersteunen bij ICT-problemen die u ervaart met thuis werken. Neem hiervoor contact met ons per e-mail of telefoon.

Tot slot

  • Betalingen enkel nog via PIN of IDEAL;
  • Wij bieden u haal- en brengservice via UPS, hierdoor hoeft u de deur niet uit;
  • We hopen op uw begrip als procedures afwijken van de normale gang van zaken. Uw reparatie correct afhandelen is voor ons van groot belang.

Verder vertrouwen we erop dat u zelf ook de maatregelen van het RIVM opvolgt. Heeft u vragen? Bel of e-mail ons gerust!
Met vriendelijke groet,

Team CARD Services

Online reparatie indienen

Deel dit bericht:

Scroll naar top