Laatst geüpdatet op 15 december 2020.
Maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)
Beste klant,
Bij CARD Services staan gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. Om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) tegen te gaan hebben we een aantal maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je alle informatie over wat deze maatregelen voor jou betekenen.
Bezoek aan CARD
Alle CARD vestigingen zijn geopend. Wel gaat het er binnen iets anders aan toe dan normaal. Wij beperken bijvoorbeeld het aantal klanten dat naar binnen mag, maximaal 1 klant per reparatie.
Mondkapjes
Het dragen van een mondkapje is verplicht in onze vestigingen, voor medewerkers en klanten.
Heeft u geen mondkapje? Dan kunt u gebruik maken van een mondkapje van CARD Services. Vraag hier gerust om!
Betalen bij CARD Services
Wij vragen je dringend alleen per pin te betalen. Wil je toch graag contant betalen? Leg het geld op de balie en voorkom contact.
Reparaties
Voor reparatie van je Apple-apparaat kun je gewoon bij ons terecht. Bekijk de openingstijden van onze vestigingen. Bij inname vragen we je je device van tevoren goed schoon te maken.
Bezorging
Het is momenteel erg druk bij UPS. De bezorgers doen hun uiterste best om je afgeronde reparatie op tijd te bezorgen. Houd er rekening mee dat dit niet altijd lukt.
Contact
Onze klantenservice staat voor je klaar.
Je bereikt ze via zwolle@cardservices.nl of utrecht@cardservices.nl of via WhatsApp op nummer +31 38 423 3536.
Meer informatie over het coronavirus
Wil je meer weten over de maatregelen in jouw regio of wat je kunt doen tegen de verspreiding van het virus?
Hier zijn een paar handige links:
GGD Regio IJsselland
GGD Regio Utrecht
Rijksoverheid
Factsheet: Gedeeltelijke lockdown
RIVM