Laatst geüpdatet op woensdag 14 oktober.

Maatregelen rondom het coronavirus (COVID-19)

Beste klant,

Bij CARD Services staan gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers voorop. Om de verspreiding van het coronavirus (COVID-19) tegen te gaan hebben we een aantal maatregelen getroffen. Op deze pagina vind je alle informatie over wat deze maatregelen voor jou betekenen.

Bezoek aan CARD

Alle CARD vestigingen zijn geopend. Wel gaat het er binnen iets anders aan toe dan normaal. Wij beperken bijvoorbeeld het aantal klanten dat naar binnen mag, maximaal 1 klant per reparatie.

Mondkapjes

De overheid adviseert dringend het dragen van een mondkapje. Ook in onze vestigingen adviseren wij je dringend een mondkapje te dragen.

Betalen bij CARD Services

Wij vragen je dringend alleen per pin te betalen. Wil je toch graag contant betalen? Leg het geld op de balie en voorkom contact.

Reparaties

Voor reparatie van je Apple-apparaat kun je gewoon bij ons terecht. Bekijk de openingstijden van onze vestigingen. Bij inname vragen we je je device van tevoren goed schoon te maken.

Bezorging

Het is momenteel erg druk bij UPS. De bezorgers doen hun uiterste best om je afgeronde reparatie op tijd te bezorgen. Houd er rekening mee dat dit niet altijd lukt.

Contact

Onze klantenservice staat voor je klaar.
Je bereikt ze via zwolle@cardservices.nl of utrecht@cardservices.nl of via WhatsApp op nummer +31 38 423 3536.

Meer informatie over het coronavirus

Wil je meer weten over de maatregelen in jouw regio of wat je kunt doen tegen de verspreiding van het virus?
Hier zijn een paar handige links:

GGD Regio IJsselland
GGD Regio Utrecht
Rijksoverheid
Factsheet: Gedeeltelijke lockdown
RIVM

201002+EZK+Maatregelen+CARD+RGB+A3+print
Scroll naar top