FAQ: Veelgestelde vragen bij CARD Services
Betaalopties CARD Services
Bij CARD kunt u online betalen met: iDEAL, PayPal en via bankoverschrijving. Bij onze vestingen kan u betalen met: de pin, Apple Pay en contant (i.v.m coronavirus verzoeken wij u momenteel dringend om niet contant te betalen).
Thuisbezorgen en afhalen
Zodra uw Apple reparatie (of upgrade) is afgerond neemt een van onze medewerkers contact met u op om een retourafspraak met u in te plannen. Onze transportservice levert uw apparaat op de afgesproken datum en tijd bij u af.
Zodra uw Apple reparatie (of upgrade) is afgerond neemt een van onze medewerkers contact met u op. Via reparatieonline.cardservices.nl kunt u een account aanmaken en uw reparatie 24/7 volgen.
Ja. Bij CARD Services worden verzendkosten in rekening gebracht bij thuisbezorging. Je reparatie (en/ of upgrade) ophalen in de winkel is uiteraard zonder extra kosten.
Tarieven verzending:
iPhone: €12,- verzendkosten
Mac (zonder omdoos): €30,- verzendkosten
CARD Services bezorgt in de meeste gevallen via UPS.
UPS: Indien je niet thuis bent bij het bezorgmoment, zijn er de onderstaande mogelijkheden:
• Vaak is het mogelijk om nog vóór de bezorgpoging een ander bezorgmoment te kiezen. Dit doe je via Track & Trace van UPS.
Wanneer je pakket door UPS retour gestuurd is naar CARD Services, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice.
Reparatie en garantie
U kunt elke werkdag tussen 09:00 en 16:00 langskomen voor een gratis Sneldiagnose.
Voor een sneldiagnose kunt u deze voor uw bezoek ook al aanmelden via ons reparatieportaal.
Neem contact op met uw CARD Services vestiging in Utrecht of Zwolle en leg het probleem duidelijk uit. Onze technici denken met uw mee over de beste oplossing voor het probleem.
Maak een afspraak of komt vrijblijvend langs bij een van onze vestigingen. U hoeft niet aan specifieke voorwaarden te voldoen. Houdt u er wel rekening mee dat voor iOS en Mac reparaties, Find My uitgeschakeld dient te zijn. U kunt dit al doen voordat u naar onze vestiging komt.
(Klik hier als u wil weten hoe u Find My uitschakelt)
Actuele doorlooptijd Apple reparaties
iOS apparaten: +/- 1-3 werkdagen
macOS apparaten: +/- 3-5 werkdagen
Bovengenoemde doorlooptijd betreft de doorlooptijd van reparaties die bij ons achter dienen te blijven. Het is voor diverse reparaties nog steeds mogelijk om een klaar terwijl u wacht afspraak te maken.
(Klik hier voor uitleg over de Apple reparatieprocedure.)
Let op: Zorg dat "Find my" is uitgeschakeld op uw iPad/iPhone en Mac.
Download hier de instructie om Find my uit te zetten.
Via reparatieonline.cardservices.nl kunt u een account aanmaken en uw reparatie 24/7 volgen.
Standaard biedt CARD Services 90 dagen garantie op reparaties, of de oorspronkelijke garantieperiode blijft gelden.
Met AppleCare heb je recht op deskundige telefonische ondersteuning en profiteer je van extra mogelijkheden voor reparatie van je hardware door Apple. AppleCare+ biedt daarnaast ook dekking voor twee voorvallen van onopzettelijke schade.
Je kunt jouw service- en supportdekking hier controleren.
Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!
Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.
Om u ook op afstand te kunnen helpen maken wij gebruik van onderstaande applicaties. Download ze hieronder
Teamviewer
Contact
Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.