Service Level Agreement
Laat de zorgen over uw IT-netwerk over aan CARD Services
Ontzorging van uw gehele IT-omgeving
Niet om hoeven kijken naar uw IT-infrastrctuur en gewoon bezig zijn met uw corebusiness. Dat is de wens van veel van onze klanten en waarschijnlijk ook uw wens als u een IT-partner zoekt! Met een Service Level Agreement (SLA) van CARD Services bent u verzekerd van een snelle en adequate oplossing van uw problemen met IT-hardware en -software. Bij storingen of andere problemen bent u verzekerd van snelle responsetijden. Veel problemen kunnen we snel op afstand oplossen. Zo kunt u zich met een gerust hart richten op uw corebusiness.
U bent afhankelijk van een feilloos werkende IT-omgeving. Verstoringen, uitval of onverwachte problemen kosten tijd en geld. U verkleint het risico op stilstand en u bevordert snelle hulp met een Service Level Agreement van CARD Services. U kunt een Service Level Agreement afsluiten voor uw Apple, Windows of crossplatform IT-apparatuur. Zo bent u verzekerd van een afgesproken responsetijd, dekt u onverwachte kosten af en houdt u het IT-hart van uw onderneming vitaal.
Heeft u vragen of wilt u vrijblijvend advies?

Uw Business partner voor
Apple
Windows
Cloud
Device management
De voordelen van onze Service Level Agreement (SLA)
- Gegarandeerde, snelle responsetijden
- Kosteloos vervangende Apple-apparatuur
- Vaste prijs
- Geen voorrijkosten
- Geen arbeidsloon
- Geen materiaalkosten
Zie ook
Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!
Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.
Waarmee kunnen wij u helpen?
Cat. apple reparatie
Contact
Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.