iPhone 11 displaymodule

Vervangingsprogramma voor iPhone 11 displaymodule met touch problemen

Vervangingsprogramma voor iPhone 11-displaymodule voor touch problemen

Apple heeft vastgesteld dat een klein percentage van de iPhone 11-beeldschermen mogelijk niet meer reageert op aanrakingen vanwege een probleem met de beeldschermmodule. De betrokken apparaten zijn geproduceerd tussen november 2019 en mei 2020.

Als uw iPhone 11 dit probleem vertoont, gebruikt u de serienummerchecker van Apple om te zien of uw apparaat in aanmerking komt voor dit programma. Als dit het geval is, dan biedt CARD Services kosteloze service.

Het Service proces

Uw iPhone wordt voorafgaand aan elke service onderzocht om te controleren of deze in aanmerking komt voor dit programma.

  • Meldt uw iPhone vooraf aan via reparatieonline.cardservices.nl onder vermelding van "iPhone 11 vervangingsprogramma"
  • Maak vóór reparatie een back-up van uw iPhone naar iCloud of uw computer.
  • Schakel "Find My iPhone" uit voordat u uw iPhone inlevert voor reparatie.
  • Als uw iPhone 11 schade heeft die de mogelijkheid om de reparatie uit te voeren belemmert, zoals een gebarsten scherm, dan moet dat probleem vóór deze vervangingsservice worden opgelost. In sommige gevallen kunnen er kosten zijn verbonden aan de extra reparatie.

 

Extra informatie

  • Apple kan reparatie beperken of beperken tot het oorspronkelijke land of de oorspronkelijke regio van aankoop.
  • Dit wereldwijde Apple-programma verlengt de standaard garantiedekking van de iPhone 11 niet.
  • Als u denkt dat uw iPhone 11 door dit probleem is getroffen en u heeft betaald om uw apparaat te repareren, kunt u contact opnemen met Apple over een terugbetaling.
  • Het programma dekt de getroffen iPhone 11-apparaten gedurende 2 jaar na de eerste verkoop in de winkel van het apparaat.

Contact

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Telefoon

E-mail

Cat. apple reparatie mob

iOS Support op afstand

Teamviewer

Microsoft Teams

Vragen?
Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde technici en consultants zitten elke dag voor u klaar om u telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete Apple én Windows IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Om u ook op afstand te kunnen helpen maken wij gebruik van onderstaande applicaties. Download ze hieronder

Teamviewer

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. apple reparatie

Microsoft Teams

Scroll naar top