Apple systeembeheer

Hoe u het hart van uw onderneming gezond houdt

Gebruikt uw bedrijf Apple-systemen? Of combineert het Apple en Windows?
Gefeliciteerd! U heeft gekozen voor gebruiksvriendelijkheid, creatieve kracht en kwaliteit! Een uitstekende basis voor het werk voor uw klanten.

Het Apple-hart van uw bedrijf moet wel blijven kloppen. Zonder goed beheer en onderhoud loopt u steeds meer risico op storingen en uitval. Daarom vraagt ook de hoogwaardige Apple-hardware om kwalitatief goed Apple-systeembeheer. Dat wilt u natuurlijk laten doen door een Apple-specialist. Een specialist met de juiste Apple-certificaten, die ervaring heeft met Apple-systeembeheer voor de zakelijke markt; en met het complexe beheer van crossplatformen (Windows en Apple). CARD Services is die specialist met ruim 20 jaar ervaring en de Apple Premium Service Provider status.

Neem vrijblijvend contact met ons op!

Zwolle - 038 423 35 36 (ma - vr 08:30 tot 17:30)
Utrecht - 030 204 02 24 (ma - vr 08:30 tot 17:00)


Stel uw vraag


De voordelen van ons Apple systeembeheer?

  • Een lager risico op storingen en gevolgschade;
  • Een optimaal blijvende netwerksnelheid;
  • Een stabieler netwerk;
  • Werkplekbeheer en monitoring op afstand;
  • Compleet systeembeheer, inclusief Apple-devices en -randapparatuur;
  • Regelmatig bezoek van onze Apple Certified Technical Coördinators;
  • Gegarandeerde responsetijden;
  • Mogelijkheden voor vervangende Apple-apparatuur bij calamiteiten;
  • Heldere taal, duidelijke afspraken en transparante kosten;
  • Gereduceerd uurtarief bij aanschaf van een Knippenkaart of bij het afsluiten van een Service Level Agreement(SLA).

Periodiek of incidenteel Apple-systeembeheer
Met periodiek onderhoud van uw Apple-systemen door CARD Services voorkomt u zoveel mogelijk problemen. Daarnaast kunt u ons inzetten voor het oplossen van onverwachte incidenten. Onze Apple-gecertificeerde technici verzorgen onder andere de volgende diensten op locatie en op afstand:

  • Preventief onderhoud (schijfcontrole, back-up procedures, veiligheidsscans);
  • Beheer en Onderhoud van werkstations;
  • Updatebeheer (iOS, macOS, OS X Server, software en drivers);
  • Installatie en controle van standaard en bedrijfsspecifieke software en apps;
  • Uitlezen en analyseren van logbestenaden;
  • Documentatie aanmaken en bijhouden (licenties e.d.);
  • Netwerkbeveiliging;
  • Back-up & controle.

agenda

Vooraf risico’s afdekken met Periodiek systeembeheer of SLA
Als u van onze diensten gebruik wilt maken, kunt u kiezen tussen een servicecontract, een knippenkaart of een eenmalige opdracht. Die keuze hangt volledig af van de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u geen risico lopen of is een hoge beschikbaarheid van het netwerk en uw apparatuur cruciaal? Met een servicecontract of SLA op maat garanderen wij beschikbaarheid en responsetijden. U heeft bovendien recht op vervangende apparatuur, u betaalt geen voorrijkosten en u kunt de garantie van Apple-apparatuur uitbreiden.
Weet u nog niet hoeveel en hoe vaak u van onze diensten gebruik wilt maken? Met een knippenkaart koopt u vooraf arbeidsuren in tegen gereduceerde tarieven en profiteert u toch van gegarandeerde responsetijden.


Waarmee kunnen wij u helpen?