Apple Systeembeheer

Periodiek onderhoud door Apple Certified Mac Technicians

Gebruikt uw bedrijf Apple-systemen? Of combineert u Apple en Windows?

Dan heeft u gekozen voor gebruiksvriendelijkheid, creatieve kracht en kwaliteit! Een uitstekende basis voor het werk voor uw klanten. Het Apple-hart van uw bedrijf moet wel blijven kloppen. Zonder goed beheer en onderhoud loopt u steeds meer risico op storingen en uitval. Daarom vraagt ook de hoogwaardige Apple-hardware om periodiek Apple-systeembeheer. Dat wilt u natuurlijk laten doen door een Apple-specialist met de juiste Apple-certificaten. Een ervaren IT-partner met kennis en ervaring op het gebied van Apple in zakelijke markt en met het complexe beheer van crossplatformen (Windows en Apple).

Heeft u vragen?
Of wilt u vrijblijvend advies?

Periodiek of incidenteel Apple-systeembeheer

Met periodiek onderhoud van uw Apple-systemen door CARD Services voorkomt u zoveel mogelijk problemen. Daarnaast kunt u ons inzetten voor het oplossen van onverwachte incidenten. Onze Apple-gecertificeerde technici verzorgen onder andere de volgende diensten op locatie en op afstand:

  • Preventief onderhoud (schijfcontrole, back-up procedures, veiligheidsscans);
  • Beheer en Onderhoud van werkstations;
  • Updatebeheer (iOS, macOS, OS X Server, software en drivers);
  • Installatie en controle van standaard en bedrijfsspecifieke software en apps;
  • Uitlezen en analyseren van logbestanden;
  • Documentatie aanmaken en bijhouden (licenties e.d.);
  • Netwerkbeveiliging;
  • Back-up & controle.

Uw Business partner voor

Apple

Windows

Cloud

Device management

Uw Business partner voor

Wit apple icon

Apple

Wit cloud icon

Cloud

Wit windows icon

Windows

Wit devices icon

Device management

De voordelen van ons Apple systeembeheer?

  • Een lager risico op storingen en gevolgschade;
  • Een optimale netwerksnelheid;
  • Een stabieler netwerk;
  • Werkplekbeheer en monitoring op afstand;
  • Compleet systeembeheer, inclusief Apple-devices en -randapparatuur;
  • Regelmatig bezoek van onze Apple Certified Technical Coördinators;
  • Gegarandeerde responsetijden;
  • Mogelijkheden voor vervangende Apple-apparatuur bij calamiteiten;
  • Heldere taal, duidelijke afspraken en transparante kosten;
  • Gereduceerd uurtarief bij aanschaf van een Knippenkaart of bij het afsluiten van een Service Level Agreement (SLA).

Vooraf risico’s afdekken met Periodiek systeembeheer of SLA

Als u van onze diensten gebruik wilt maken, kunt u kiezen tussen een servicecontract, een knippenkaart of een eenmalige opdracht. Die keuze hangt volledig af van de wensen en eisen van uw bedrijf. Wilt u geen risico lopen of is een hoge beschikbaarheid van het netwerk en uw apparatuur cruciaal? Met een service Level Agreement garanderen wij beschikbaarheid en responsetijden. U heeft bovendien recht op vervangende apparatuur, u betaalt geen voorrijkosten en u kunt de garantie van Apple-apparatuur uitbreiden. Weet u nog niet hoeveel en hoe vaak u van onze diensten gebruik wilt maken? Met een knippenkaart koopt u vooraf arbeidsuren in tegen gereduceerde tarieven en profiteert u toch van gegarandeerde responsetijden.

Vragen? Bel onze consultants voor vrijblijvend advies!

Onze gecertificeerde Apple en Microsoft consultants zitten elke dag voor u klaar om u te telefonisch of per e-mail te woord te staan. CARD Services zet 25 jaar expertise in om vraagstukken van klanten op te lossen. Wij denken met u mee over het beheer van uw complete IT-omgeving zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Locatie Zwolle

038 423 35 36

Locatie Utrecht

030 204 02 24

Waarmee kunnen wij u helpen?

Cat. beheer en ondersteuning (Sophos)