Bedankt voor uw afspraak

Bedankt voor uw afspraak

Uw apparatuur is in goede handen. Altijd!

1. Maak een reservekopie van uw gegevens
Maak een reservekopie van uw iPhone-data.
Meer informatie over hoe u een reservekopie maakt van uw iPhone.

2. Werk uw software bij:
Veel problemen kunnen worden opgelost door de software op uw iPhone bij te werken. Als u iOS 5 of hoger gebruikt, kunt u de update via wifi uitvoeren. U kunt ook vanaf uw Mac of pc verbinding maken met iTunes.
Meer informatie over hoe u uw iPhone bijwerkt.

3. Neem uw aankoopnota mee
Neem uw aankoopnota mee indien u deze in uw bezit heeft. Deze kan nodig zijn voor uw serviceaanvraag.

Mochten we meer informatie nodig hebben, dan nemen we contact met u op.

Heeft u nog vragen of opmerkingen? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen.

Let op! Schakel “Find My iPhone” uit
Voor onderhoud aan uw iOS-apparaat moet Zoek mijn iPhone tijdelijk worden uitgeschakeld. Als u Zoek mijn iPhone wilt uitschakelen, hebt u uw Apple ID en wachtwoord nodig.*

* Supportservice door CARD Services is niet mogelijk als u Zoek mijn iPhone niet kunt uitschakelen.

Wij hanteren dit beleid om te voorkomen dat onbevoegde personen zonder uw medeweten onderhoud uitvoeren aan uw apparaat.
Als u uw Apple ID en uw wachtwoord bent vergeten, gaat u naar iForgot.

Uw partner voor

Apple Authorized Service Provider
Apple Consultants Network
JAMF